Essence Favourites

Hi babes !

Today i have my essence favourites for you. I love essence it´s great and affordable brand. I chose few of my favourite things so let´s talk about them a little bit more. :)

Ahojte!

Dnes mám pre vás moje obľúbené produkty značky Essence. Ja osobne mám značku Essence veľmi rada ich produkty sú kvalitné a za prijateľné ceny . Vybrala som pár mojich obľúbených produktov tak sa na to poďme pozrieť podrobnejšie :)


1. Silky Touch blush- 10 adorable



I love essence blushes, they are really pigmented and you can choose from so many colours.

Milujem essence lícenky, sú dobre pigmentované a môžete si vybrať z viacerých farieb.

2. Sun club bronzer- blondes



I bought this bronzer while ago and as you can see  i use it everyday :) It´s great for girls who want to try bronzer but have budget.

Tento bronzér som si kúpila už pred nejakou tou dobou a ako môžete vidieť požívam ho každý deň. Bude vhodný pre dievčatá, ktoré chcú vyskúšať bronzer, ale musia si strážiť svoj rozpočet.

3.  Stay all day concealer- 10 natural beige



Do you need great concealer for you undereye? Try this one. Price is around 2,50 € and it´s worth it.

Potrebujete dobrý korektor na vaše kruhy pod očami? Skúste tento cena sa pohybuje okolo 2,50 € a musím povedať, že aj za takú smiešnu cenu stojí za to :)

4. Longlasting eye pencil- 17 TU-TU-TOUQUOISE



If you love colourful eye pencils try this one, it´s beautiful turquoise colour. I am obsessed :)

Ak radi experimentujete a máte radi farebné ceruzky na oči určite skúste túto krásnu tyrkysovú :)

6. Essence lipliner- 06 SATIN MAUVE



If you were obsessed with Kylie Jenner´s lips like me, you need to try this lipliner. I know Kylie used to use some from MAC but i dont remember which one.

Ak ste niekedy boli posadnutý perami Kylie Jenner ( nie nemyslím ich veľkosť, ale farbu) musíte vyskúšať túto kontúrku. Viem, že Kylie používala nejakú od MAC neviem si však spomenúť :)

6. Longlasting lipstick nude- 03 Come naturally




Another beautiful Nude colour. Essence recently came out with their nude lipsticks collection.

Ďalšia krásna Nude farba. Essence nedávno priniesli na trh ich novú nude kolekciu rúžov.



7. Longlasting Lipglosses- 05 VELVET ROSE (Matt) ; 05 Just nude




I recently did a post about lipglosses with matte effect from Essence but 2 weeks ago i bought new colour 05 Velvet Rose its pretty pink colour great for everyday. And i wanted also nude lipgloss but i couldnt find any without glitters, fortunately essence saved me. :)

Nedávno som robila post o leskoch s matným efektom od Essence, ale pred pár týždňami som si kúpila poslednú farbu z tejto kolekcie, je to pekná ružová farba, skvelá na každý deň. Taktiež som chcela nude lesk ale nemohla som nikde nájsť žiadny bez trblietok no nakoniec ma "zachránil" essence.

8. Make me brow- 01 blondy brows




I am sure you know Gimme brow from benefit but since i dont want to spend so much money for it ( even it´s worth it) i decided to try this and i´m satisfied.

Som si istá, že už určite poznáte Gimme brow od Benefitu, ale keďže nechcem minúť toľko peňazí za takú malú vecičku ( aj keď to za tie peniaze stojí) rozhodla som sa skúsiť tento brow gel od Essence a som s ním spokojná :)



Have a nice day babes ! :)

Share this:

, ,

CONVERSATION

19 comments:

  1. Iv never tried this brand! Love all of the pretty shades though!

    <3 Shannon
    Upbeat Soles
    

    ReplyDelete
  2. I have long wanted to try on makeup Essence, now just do it :))

    With love, Nastya Deutsch ♡
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/2015/07/born-pretty-store-haul.html

    ReplyDelete
  3. The products look great thanks for sharing <3 love the colors

    Capturing Life Memoirs | http://aimeebustillo.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja od Essence nedam dopustit na jejich paletku na oboci. Je nejlepsi!

    xxx

    http://www.curyinthecity.blogspot.fr/
    Fashion PARIS

    ReplyDelete
  5. Já Essence moc ráda nemám, z většiny produktů jsem byla zklamaná. Ale třeba jejich odlakovač nebo krémy na ruce jsou super. A chválu taky často slyším i na jejich rtěnky :)

    ReplyDelete
  6. I love essence! Great post
    www.blissfuldreaming.com

    ReplyDelete
  7. Krásne vecičky, milujem essence! ♥


    xoxo ♥ www.beingasanmonica.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Love the blush and lipliner, beautiful colours ♥

    ReplyDelete
  9. thanx for sharing

    http://carrieslifestyle.wordpress.com
    Posts online about Hawaii, Buenos Aires, Vienna...

    ReplyDelete
  10. tvárenka je fajn a tie mám rada kontúrky na pery :) a zaujal ma aj ten brow gel!
    ľúbezná

    ReplyDelete
  11. so nice :)
    Kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Essence vyrábí skvělé produkty a hlavně poměrně kvalitní :) Bohužel z těchto výrobků nemám doma žádný, ale mám od nich make-up a jsem s ním opravdu spokojená :)
    http://petra-secret.blog.cz/

    ReplyDelete
  13. Great colors! I love subtle shades like these.

    District of Chic

    ReplyDelete